Eesti Metsameistril, kui ettevõttel, on alati soov kasvada ja areneda. Seetõttu on oluline mõista, mida kliendid arvavad meie teenustest. Tagasiside kogumine on võti selleks, et mõista oma sihtgrupi vajadusi ja ootusi ning seeläbi pakkuda paremat kogemust.
Oluline samm teenuste kõrge kvaliteedi tagamiseks
Kuulates oma klientide kogemusi, saame teavet ettevõtte tugevuste, kui ka nõrkuste kohta, misjärel toimub analüüs. Analüüsi tulemusel saame luua strateegia täiustuste tegemiseks enne, kui suured probleemid tekivad. Selline teguviis aitab ära hoida ka avalikku kahju, sest klient ei tunne end probleemide korral üksinda.
Tööandjana tõmbame kliendikogemuste põhjal paralleele ka meeskonnaliikmete kui ka koostööpartnerite pädevusele: millised tunded valitsevad maaomanikul peale teenuse saamist peegeldab selgelt meie töö kvaliteeti. Hea tagasiside on oluline ka metsandusnõunikele iseendile, mis suurendab motivatsiooni ja missioonitunnet.
Klientide avalik tagasiside suurendab usaldusväärsust
Avalikud arvustused ja tööde tagasiside aitab ettevõttel luua usaldusväärset mainet ja brändi. Oleme oma kodulehele loonud nii metsatööde portfoolio koos piltidega, kui ka tagasisidede lehe.
Eesti Metsameister mängib pikaajalist mängu
Meie ettevõtte strateegia ei ole kunagi olnud turul lühiajaliselt kiiret tulu teenida. Nii meie arenguloos, kui ka pakutavates teenustes peegeldub samm-sammuline areng paremuse suunas. Teadmine, et meie teenus on kvaliteetne, on meile sama oluline, kui rahulolevad kliendid.
Kirjuta meile info@eestimetsameister.ee